Opublikowany w Pomysły na różne okazje

Filcowy zestaw dla chłopca

Chciałam coś sprezentować 10 letniemu chłopcu lubiącemu kolor czerwony za udział w pewnym projekcie. Nie chodziło tu o nagrodę ale o miłe podziękowanie. Kilka dni zastanawiałam się co to by mogło być i wpadł mi do głowy taki pomysł.

DSC09952

Do jego zrobienia użyłam szarego dosyć sztywnego filcu i filcowych aplikacji, które mogą służyć również jako łatki do odzieży. Aplikacje są drukowane na białym filcu, są dostępne TU. Ja miałam arkusz z +/- 7 cm elementami.

large_FILC_DO_WYSZYWANIA

Etui na notesik ma wymiary 11 cm na 10 cm. Bardzo szybko i prosto się je robi. Wystarczy filc, nożyczki, linijka i pistolet z klejem (klej na gorąco). Etui zawiązywane jest na filcowy troczek. W środku jest włożony nieco mniejszy notesik z gładkimi kartkami – akurat taki miałam w domu. Słonik ma około 7 cm wysokości.

DSC09948

Etui – piórnik na długopisy ma wymiary 18 cm na 9,5 cm, aplikacja około 6,7 cm. W komplecie będą dwa długopisy – niebieski i czerwony. Etui obszyłam na około zygzakiem.

DSC09951 DSC09950

Ostatnim elementem jest pudełeczko na długopisy lub inne drobiazgi. Nie jest ono szyte ani klejone. Dzięki odpowiedniemu wycięciu boków można samodzielnie je złożyć i taka zabawa sprawia dzieciakom naprawdę mnóstwo frajdy. Aplikacja ma 7,2 cm. Wielkość pudełeczka to 9 cm na 7,5 cm.

DSC09947

Całość w użyciu prezentuje się tak:

DSC09946

Autor:

Pełnoetatowa mama, uśmiechnięta optymistka, uwielbiająca prace w ogrodzie czy też ogródku, szycie, haftowanie i takie tam babskie sprawy. Z zachwytem obserwująca jak szybko zmienia się dziecko, fascynatka edukacji domowej.

2 myśli na temat “Filcowy zestaw dla chłopca

Skomentuj

