Opublikowany w Torby, torebki

To co małe dziewczynki lubią najbardziej – torebki sówki

Z literkami uporałam się szybciej niż myślałam.  Każda literka jest z innego materiału – od weluru przez polar po bawełnę.

MagdalenkAKArol

Do zrobienia został mi jeszcze worek. Bawełna z której chciałam go uszyć leżała jakiś czas w szafie (niestety na lini złożenia się przybrudziła) i zamiast szyć musiałam prać. Tak więc materiał się suszył, a ja wzięłam się za sowy.

Pomysł na sowy wpadł mi do głowy zeszłego lata, gdy moja córka zgubiła swoją torebkę konika i czymś tę pustkę trzeba było zapełnić. Tak więc jej sowa stanowiła wzór dla kolejnych torebek. Sówki są dosyć pojemne, w konika wchodziło zdecydowanie mniej rzeczy. Wielkość sówek to: szerokość: od 16-18 cm, wysokość: 18 cm. Pasek jest filcowy, długość od 37- 49 cm. Na pasku jest ściągana szlufka – oczko, którym można regulować jego długość.

 

DSC00010  DSC00020

Brązowa sówka ma na brzuszku kieszonkę a zielona jest obszyta zieloną nitką. Te dwie sówki nie są otwierana na górze, tylko mają nacięcie na plecach.

DSC00011 DSC00021

Fioletowa sówka jest szara z tyłu i otwierana na górze.

DSC00012

Ta sówka podoba mi się najbardziej. Ma kieszonkę na brzuchu, jest otwierana na górze i czegoś mi przy niej brakuje. Może kwiatka na uszku?

DSC00013

DSC00015

A która z sówek się Wam najbardziej podoba?

Autor:

Pełnoetatowa mama, uśmiechnięta optymistka, uwielbiająca prace w ogrodzie czy też ogródku, szycie, haftowanie i takie tam babskie sprawy. Z zachwytem obserwująca jak szybko zmienia się dziecko, fascynatka edukacji domowej.

Skomentuj

