Opublikowany w Przemyślenia

Nowe doświadczenia

Ostatniego dnia maja w Łodzi odbyły się targi , kiermasz kreatywnych o nazwie TOWARY. Pierwszy raz odważyłam się pokazać moje „dzieła” szerszej grupie osób. Co tu dużo mówić, organizatorzy zakładali, że przyjdzie od 500-1000 osób (ciekawa jestem statystyk) więc jak na pierwszy raz to spora grupa osób..

DSC00224

Kontakt z Wami był bardzo ważną lekcją dla mnie, co się podoba, co nie bardzo. Na co zwrócić większą uwagę, co dopracować. W sumie potwierdziło się to co myślałam, że należy zmienić. Zaskakujące było to,  że tylko jedna osoba była zainteresowana bransoletkami z kwiatkiem. Wydawało mi się, że dzieciom bardziej się spodobają. A może źle je wyeksponowałam? Saszetki na dokumenty też nie znalazły uznania- szczerze mówiąc myślałam, że przed wakacjami bardziej zwrócicie na nie uwagę.

DSC00193  DSC00141

Wszystkim odwiedzającym moje stanowisko bardzo dziękuje za każdą opinię. Rozmowy z Wami są ważną częścią pracy twórczej. Zapraszam Was do zakładki Rękodzieło i kontaktu ze mną.

Torby, bajkowe dekoracje oraz etui na smartfony które mogliście oglądać znajdziecie na  filcowegadzety.pl

Autor:

Pełnoetatowa mama, uśmiechnięta optymistka, uwielbiająca prace w ogrodzie czy też ogródku, szycie, haftowanie i takie tam babskie sprawy. Z zachwytem obserwująca jak szybko zmienia się dziecko, fascynatka edukacji domowej.

Jedna myśl na temat “Nowe doświadczenia

Skomentuj

