Opublikowany w Torby, torebki

Torebka z pawiem

Zaczęłam szyć tę torebkę w marcu. Miałam dużo wolnego czasu, mieliśmy przejściowy problem z prądem i nie mogłam uruchomić maszyny do szycia, zaczęłam więc robić tę torebkę ręcznie. Już długo chodził za mną motyw pawia. Wczoraj na stronie http://www.etsy.com znalazłam torbę z pawiem w całości filcowaną – po prostu cudo. Kobieta która robi te torebki ma niesamowity zmysł plastyczny, zwierzęta na jej torebkach wyglądają jak żywe.  Przekonajcie się sami KLIK

Moja torebka jest w prostokącie, z zapięciem z dwóch kawałków magnetycznej taśmy, wszytym paskiem. Jest torebką dla 7 letniej dziewczynki.

DSC00329 DSC00331

DSC00330DSC00332 DSC00333

Torebka znaleziona na etsy.com, żródło zdjęć.

il_570xN.552115485_lab3  il_570xN.566489571_1hmr   il_570xN.512817910_p4mx

 

Autor:

Pełnoetatowa mama, uśmiechnięta optymistka, uwielbiająca prace w ogrodzie czy też ogródku, szycie, haftowanie i takie tam babskie sprawy. Z zachwytem obserwująca jak szybko zmienia się dziecko, fascynatka edukacji domowej.

Jedna myśl na temat “Torebka z pawiem

Skomentuj

