Opublikowany w Zabawa, zabawki

Poduszka sowa z kieszenią na plecach

Od jakiegoś czasu chodził za mną pomysł zrobienia poduszki z kieszenią. Pomysł był może i dobry ale z jego realizacją trochę mi schodziło. Zniechęciłam się do szycia, maszyna stała nieużywana. Nawet dzieci zauważyły, że dawno nie szyłam. I oto zbiegły się dwa wydarzenia.

Na stronie Amatorskiej Sztuki Szkatuła, został ogłoszony konkurs:  „Którą zabawkę zabierzesz ze sobą na wakacje?” oraz facebookowa znajoma poprosiła mnie do przyłączenia się do akcji „Pomagamy Michałkowi wygrać z rakiem” . No nie mogłam przejść obok tego obojętnie.

Wczoraj wieczorem jak dzieciaki poszły spać uruchomiłam maszynę i zaczęłam szyć sówkę. Niestety maszyna chyba się „obraziła” i była dosyć narowista ale udało się ją poskromić i dziś sówka została skończona. Przód wykonany jest z pistacjowego polaru. Oczka,skrzydełka, dziób, kwiatek, łapki, tył są z filcu. Wszyta kieszonka jest z bawełny i jest na całych plecach sowy.  Sowa jest wypełniona „nadzieniem” do poduszek. Wymiary sowiszcza 20 cm / 16 cm na 4 cm grubości.

Podusia jest mięciutka i milutka a przy okazji można trzymać w niej znalezione w podróży skarby.

sowa

Tak się prezentuje z boku, oraz na innym tle.

DSC00351  DSC00355

Aktualizacja wpisu 14.07

Niestety Michałek umarł, bazarek został zamknięty a jego mama prosiła aby przekazać sowę na rzecz innego dziecka.

Sowa poleciała do Niny

https://www.facebook.com/groups/395987507210352/

Autor:

Pełnoetatowa mama, uśmiechnięta optymistka, uwielbiająca prace w ogrodzie czy też ogródku, szycie, haftowanie i takie tam babskie sprawy. Z zachwytem obserwująca jak szybko zmienia się dziecko, fascynatka edukacji domowej.

Jedna myśl na temat “Poduszka sowa z kieszenią na plecach

Skomentuj

