Opublikowany w Wyzwania

Trudne Wyzwania Craft Style – żaglówka

Trudne Wyzwanie Craft Style Edycja I
Temat wyzwania : PIĄTY ELEMENT.

5 element kopia
Zostały podane  4 luźno ze sobą powiązane wyrazy : KAMIEŃ – WODA – UŚMIECH – KAPELUSZ.

grafa kopia

Zadanie polega na skojarzeniu piątego (może to być kolor, emocja, przedmiot, czas, miejsce itp) i z tym elementem należy wykonać pracę.

Mój piaty element to:

grafa kopia_napis

Już od jakiegoś czasu miałam pomysł na tę poduchę, ale jakoś zawsze brak czasu aby ją uszyć. I to wyzwanie spadło mi z nieba. Usiadłam i uszyłam co chwilę biegając do dzieci i w między czasie ucząc córkę działań na ułamkach.

Poducha ma wymiary 32 na 32 cm, jest uszyta z polaru, aplikacja jest z filcu. Będzie jeszcze wypełniona, bo będzie wysłana do pewnej osóbki z bardzo dobrym serduchem w ramach podziękowania za pomoc. Zdjęcie mogło by być trochę lepsze, ale nie zdążyłam z sesją zdjęciową przed burzą.

DSC00435

Autor:

Pełnoetatowa mama, uśmiechnięta optymistka, uwielbiająca prace w ogrodzie czy też ogródku, szycie, haftowanie i takie tam babskie sprawy. Z zachwytem obserwująca jak szybko zmienia się dziecko, fascynatka edukacji domowej.

2 myśli na temat “Trudne Wyzwania Craft Style – żaglówka

Skomentuj

