Opublikowany w Torby, torebki, Wyzwania

Wyzwanie Zwierzęta – poduszka z koniem

Znajoma poprosiła mnie o uszycie poduszki dla jej koleżanki. Poduszka miała być z koniem. Kolorów których nie mogło być to niebieski i różowy. Mogły być: brązowy, pomarańczowy, zielony, czarny, szary. Szkoda, że odpadł róż i niebieski bo akurat miałam fajny wzór. O taki jak na tej torbie:
big_big_torba_koniePrzetrząsnęłam szafkę z filcami i materiałami. Poszperałam w sieci. Często zanim coś uszyję przeglądam kolorowanki dla dzieci,  stronę  Can Stock Photo, drukuję sobie obrazek w odpowiedniej wielkości, wycinam i mam szablon do zrobienia aplikacji.

W tym wypadku jednak nie mogłam się zdecydować, konie są bardzo wdzięcznym tematem a na dodatek nie wiedziałam czego znajoma dokładnie szuka.

I tak powstały dwie poduchy:

DSC00469Drewniany koń, poducha o wymiarach 30/27 cm. Polar i aplikacja z filcu.  Biedna odrzucona poducha trafiła  TU  i tam możecie ją przygarnąć.

oraz

swirniety_konWesoły koń,  poducha o wymiarach 24/24 cm, polar i aplikacja z filcu.

I to właśnie ona podbiła serce znajomej, a ja zgłaszam ją do :

Wyzwanie wrześniowe – ZWIERZĘTA

baner

Autor:

Pełnoetatowa mama, uśmiechnięta optymistka, uwielbiająca prace w ogrodzie czy też ogródku, szycie, haftowanie i takie tam babskie sprawy. Z zachwytem obserwująca jak szybko zmienia się dziecko, fascynatka edukacji domowej.

5 myśli na temat “Wyzwanie Zwierzęta – poduszka z koniem

Skomentuj

