Opublikowany w Pomysły na różne okazje, Torby, torebki

Torba na pieluchy – pampersy

Chyba każda mama to zna – otwierasz paczkę pieluch, stoi przy łóżeczku czy przewijaku, kilka sztuk leży na przewijaku żeby były pod ręką. Czasem opakowanie pieluch nie da się równo otworzyć jest więc niezbyt estetycznym dodatkiem w pokoju. I trwa to tak kilka lat, dopóki dziecko nie wyrośnie z pieluch.

Jak moja córka była malutka widziałam w sieci zdjęcie torby na pieluchy. Była wykonana z bawełny, można było zawiesić ją na poręczy łóżeczka i mieć pieluchy pod ręką. Bardzo mi się takie rozwiązanie spodobało i postanowiłam sobie podobną torbę uszyć. Użyłam jednak filcu zamiast bawełny. Lepiej mi się z tym materiałem pracuje i jest bardzo wytrzymały.

Pierwsze podejście:

DSC09031   DSC09032

 

 

 

 

 

 

 

Nie podobała mi się jednak góra. Sposób wykończenia. Czegoś mi brakowało. Dziś wpadł mi do głowy taki pomysł, i to chyba jest tzw. strzał w 10. Oprócz uszka do zawieszenia są także oczka do przedziania sznureczków czy rzemyka aby zawiesić torbę na łóżeczku. Ja moją torbę trzymałam na haczyku w łazience. Teraz wisi tam dalej ale zamiast pieluch trzymam w niej suszarkę i inne przedmioty które rzadko się używa a dobrze aby były pod ręką.

Torbatorba bok

 

 

 

 

 

 

 

torba z pieluchaTorba mieści około 40 pieluch, od rozmiaru 0 czy też 1 (newborn) do 4.

Jeśli byście chcieli sprawić taki prezent jakiejś mamie – piszcie na e-mail.

Autor:

Pełnoetatowa mama, uśmiechnięta optymistka, uwielbiająca prace w ogrodzie czy też ogródku, szycie, haftowanie i takie tam babskie sprawy. Z zachwytem obserwująca jak szybko zmienia się dziecko, fascynatka edukacji domowej.

Jedna myśl na temat “Torba na pieluchy – pampersy

Skomentuj

